Take me back

Gud va roligt jag hade på kalaset. Hektiskt också haha. 30 ungar som ska ha korv och tårta samt lekar. Men det var bra att vi var många som hjälpte till. Det gick till lite längre än halv 8 eftersom att det skulle städas. Att ge popcorn till barn är inte smart. Skjuts hem av papi och jag var fortfarande hyper när jag kom hem. Men jag lugnade ner mig med ett bad. Idag ska jag hjälpa mormor med en sak och sen får jag se vad jag hittar på ikväll. Taggad är jag då inte.

Snart tar 92orna studenten. Det var ett år sen vi tog, då börjar man ju undra vad man har hunnit med. Men jag är rätt så lugn, makeup artist och nagelterapeut. Men ta mig tillbaka till den här underbara dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0